Časté otázky

Dokedy dostanem odpoveď na otázku položenú v právnej poradni?

‌Odpoveď advokáta obdržíte najneskôr do 24 hodín. Odpoveď vám príde na vami zadaný email.‌ Nájdete ju aj vo svojom profile na webe Verdikto.sk.

Funguje právna poradňa aj cez víkend?

‌Áno, právna poradňa funguje 24 hodín 7 dní v týždni.

Môžem k dotazu priložiť dokumenty alebo iné listiny?

‌Áno, môžete. V právnej poradni môžete k vášmu dotazu priložiť fotografiu časti dokumentu. Pre bližšie posúdenie napr. konkrétnej dokumentácie či zmluvy, je možné si vybrať jednu z ponúkaných právnych služieb.

Ako je možné za otázku v právnej poradni zaplatiť?

‌Platbu je možné vykonať platobnou kartou prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány, prípadne bankovým prevodom.

Moja situácia je zložitejšia a nechcem všetko vypisovať do právnej poradne, ako môžem postupovať?

‌Ak je vaša situácia zložitejšia a potrebujete napr. pripraviť konkrétne dokumenty, zastúpiť na súde či sa s advokátom stretnúť a poradiť na osobnej schôdzke, môžete využiť jednotlivé právne služby. Jednoducho si zvoľte oblasť, ktorej sa vaša právna záležitosť týka a vyberte si konkrétnu právnu službu.

Dopyt služieb je úplne nezáväzný. Stačí vyplniť Vaše kontaktné údaje a základné informácie a my sa s Vami už spojíme. Pokiaľ budete mať následne o službu záujem, dohovoríte sa na ďalšom postupe priamo s advokátom.

Je cena uvedená pri právnej službe konečná?

Ceny uvedené pri službách sú orientačné, resp. sú stanovené pre štandardné prípady. Pokiaľ je vaša situácia zložitejšia a vyžaduje vyššiu časovú náročnosť pre advokáta, môže byť cena navýšená. Vždy však cenu viete dopredu. Ako je uvedené vyššie, dopyt služby je úplne nezáväzný.

Nepodarilo sa mi vyhľadať službu, čo môžem robiť?

Pokiaľ Vami zadanému výrazu nezodpovedajú žiadne služby, skúste zadať do vyhľadávania všeobecnejší pojem. Prípadne si môžete vybrať z vopred zvolených oblastí práva. Pokiaľ napr. vyhľadávate „vrátenie telefónu“, s najväčšou pravdepodobnosťou hľadáte pomoc pri reklamácii tovaru. Skúste preto do vyhľadávania zadať „reklamáciu telefónu“ či „vrátenie tovaru“. Pokiaľ sa vám ani potom nepodarí službu dohľadať, napíšte nám prosím na zákaznícku podporu na info@verdikto.sk.‌

Ako rýchlo mi advokát poskytne právnu službu?

Väčšina advokátov ponúka poskytnutie štandardnej právnej služby spravidla do 3 dní od poskytnutia potrebných podkladov. U zložitejších prípadov sa samozrejme doba predlžuje. Pokiaľ požadujete expresné vyhotovenie niektorej služby, napíšte vašu požiadavku pri vyplňovaní formulára so základnými informáciami alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu na info@verdikto.sk.

Kedy je dobré sa obrátiť na advokáta?

‌Na advokáta je vhodné sa obrátiť kedykoľvek si nie ste v danom postupe istí alebo potrebujete ochrániť svoje práva či záujmy. Využitie služieb advokáta vám môže do budúcnosti ušetriť nielen mnoho starostí, ale aj peňazí. Platforma Verdikto bola navyše vytvorená tak, aby sprístupnila vyhľadávanie právnych služieb a zabezpečila ich vyššiu transparentnosť.‌

Je potrebná osobná návšteva advokáta?

‌Vo väčšine prípadov nie je nutné sa s advokátom osobne stretnúť. V niektorých prípadoch je to však nevyhnutné. Vždy Vám túto skutočnosť však oznámi konkrétny advokát, ktorý Vám právnu službu poskytuje.‌